kalam penulis

(-:السلام عليكم ورحمة الله...اهلا وسهلا:-)
..::saranghae::..

“Rawatilah Dirimu dengan Istighfar,dikala hamba itu diuji,baru dia rasa nikmatnya sujud “

12/01/2013

PETUA NENEKKU

melecur/terkena api...
pada waktu hari raya yang lalu...kami(sepupu-sepupu) main bunga api ...dan ada diantara kami cucuh benda kat api tu...lepas tu saya padam la api tu pastu tangan saya melecur sampai berlubang sikit ...saya p kat tok saya...tok saya baca dan hembus kat tempat melecur tu...AlhamdLillah...saya ok balik...lepas tu saya tanya tok saya...tok baca apa?...tok saya kata yang cerita pasal Nabi Ibrahim dicampakkan kedalam api...bacaannya ialah:al-fatihah dan
21:69
..........................:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::;;...........................................
itulah doa yang tok saya cakap....

No comments:

Post a Comment